Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с чистачките!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с чистачките!

    Здравейте,
    Тази сутрин запалих колата да позагрее докато чистя снега по нея и накрая се оказа, че през цялото време чистачките са били включени!След като махнах снега от прозореца, направиха един оборот и спряха да работят.Впоследствие видях , че работят само на най бързата скорост, като при изключване спират където им падне!Свалих механизма, разглобих го, но не открих нищо нагоряло или счупено, след което отново го монтирах.При пробата отново се държеше по същият начин.Разглобих го повторно, като този път отворих и моторчето.След поредното монтиране чистачките започнаха да се включват още при даване на контакт и изобщо не искаха да се спират, като при различните позиции работеха на различна скорост, но без интервалите на бавната.Някой дали може да помогне с информация по този проблем, или да търся друго моторче?
    Last edited by stu; d.m.y г., 23:25.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

  • #2
    аз за тва не ги барам. пък и повече ми харесва ръчно да си ги нагласям
    JTD 105+

    Comment


    • #3
      Най-вероятно са нагорели пластинките на крайния изключвател. Може да се оправят евентуално с почистване ако не се е стопила пластмасата отдолу. Ама колко ще работи след това не е ясно. Аз бих си взел "ново" моторче. Поне се намират лесно и не са скъпи.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        А управлението на моторчето постоянно ли е под напрежение, или само когато чистачките се пуснати.Питам тъй като моторчето си въртеше дори когато махнах капачето с трите пластини!!!
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

        Comment


        • #5
          Винаги, когато колата е на контакт, отива напрежение до крайния изключвател, независимо от положението на ръчката. Въпросният краен изключвател е затворен и така моторът е под напрежение винаги, когато чистачките не са в изходно положение. За да работят постоянно, предполагам, че въпросният контакт стои непресъснато затворен. Възможно е да е залепнал или да има късо между пластините му.

          Друга вероятна причина е в това импулсният формировател, който се намира в управлението на моторчето да е дефектирал и така вместо импулси на изхода му да има постоянно напрежение. Ако той е дефектирал, моторът ще е постоянно захранен, независимо от положението на ръчката и независимо от положението на чистачките (състоянието на крайния изключвател), стига колата да е на контакт.
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:26.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Колега извинявай, че ти спамя темата, но да не отварям нова!
            На механизма за чистачките на GT-то ми се счупи едното рамо от шофьорската страна, та да ви питам, дали става от 144, 156 или трябва да е същото като за GT ? Не съм го разглабял, но може ли само рамото да се смени или трябва целия механизъм ?
            GT

            Comment


            • #7
              Реших проблема със замяна на механизма!
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

              Comment

              Working...
              X